top of page

Obszary tematyczne omawiane na szkoleniach

  • kanały marketingowe, które pomogą dotrzeć Ci do klienta; 

  • aktualne trendy oraz statystyki kanałów marketingowych; 

  • strategie rozwoju konta na Instagramie i plany działania

  • filary tematyczne contentu

  • strategia na stories

  • autoprezentacja - jak zrobić to dobrze?

  • storytelling - narzędzie skutecznej sprzedaży

  • CTA sprzedażowe, które działa

  • tworzenie planu publikacji na social media

  • statystyki na Instagramie - jak analizować?

  • efekt pierwszego wrażenia - jak go wykorzystać?

  • nisza oraz buyer persona - kim jest Twój klient?

  • etapy ścieżki zakupowej klienta 

  • rodzaje sprzedaży - którą metodę wybrać i jak ją stosować?

  • przewaga nad konkurencją - wyróżnij swoją ofertę

  • lejek marketingowy i sprzedażowy - ToFu, MoFu, BoFu, czyli od świadomości aż po zakup;

  • idealne BIO na Instagramie;

  • generowanie leadów w social media

  • drabina produktowa - jak ją stworzyć, aby skalować sprzedaż?

  • strategia FOMO w marketingu

  • tworzenie angażującego i skutecznego contentu na social media - formaty publikacji, zastosowania, najlepsze praktyki

  • wskazówki tworzenia angażujących relacji, rolek oraz postów/karuzel 

  • trendy social media na 2024r.

  • SEO w social media - daj się znaleźć 

  • recykling treści - na czym polega i jak go wykorzystać?

  • social proof i jego skuteczne wykorzystanie w promocji;

  • UGC - czym jest i jakie daje korzyści?

  • jakościowe wideo - najlepsze wskazówki techniczne; 

Wybierz najlepsze szkolenie dla siebie

01

Formuła

online: spotkanie odbywa się na żywo; masz cały czas dostęp do omawianej przeze mnie prezentacji

stacjonarnie: spotkaj się ze mną w Gdańsku. A może chcesz, abym to ja przyjechała do Ciebie

02

rodzaj

indywidualne: podczas szkolenia omawiamy każdy temat w odniesieniu do Twojego biznesu.

grupowe: zbierz samodzielnie własną grupę. Nie muszą to być osoby z tej samej branży. Wszystkie zagadnienia poruszane podczas spotkania odnoszą się do biznesu każdego uczestnika szkolenia. Szkolenie grupowe = niższa kwota od osoby!

03

pakiet

standard: oferta podstawowa, obejmująca szkolenie na żywo i dostęp do platformy edukacyjnej

premium: oferta rozszerzona, czyli dłuższe szkolenie na żywo, dłuższy dostęp do platformy edukacyjnej, treści premium, kontakt poszkoleniowy, konsultacje.

bottom of page