top of page

Szkolenia indywidualne i grupowe

Szkolenia indywidualne i grupowe. TY wybierasz formułę: Online lub Stacjonarnie! 

Intensywne szkolenie🔥 

3-4 godzinne intensywne doświadczenie, koniecznie notuj podczas naszej rozmowy! Umożliwię Ci poznanie praktycznych aspektów i strategii. Zakres merytoryczny jest stały jednak na spotkaniu skupiamy się na tym na czym najbardziej Ci zależy. Masz dostęp zawsze do całości materiałów

Dostęp do platformy szkoleniowej - 90 dni! 👩‍🎓

Stworzyłam dedykowane miejsce dla moich klientów. Ta wirtualna sala ćwiczeń to kluczowy element, który umożliwi Ci w pełni zrozumieć i zastosować zdobytą wiedzę. Znajdziesz tam nie tylko artykuły merytoryczne, ćwiczenia i zadania, ale także video tutoriale, które pomogą Ci lepiej zrozumieć materiał.

30 Dni Mentoringu i Wspólnej Pracy 👩‍💻

Otrzymujesz 30 dni mentoringu ze mną, gdzie razem będziemy pracować nad praktycznym zastosowaniem wiedzy. Od Ciebie zależy intensywność tego okresu. To czas, w którym mogę osobiście wesprzeć Cię w rozwoju.

Dla szkoleń online - dostęp do nagrania szkolenia po spotkaniu 💻

Do każdego szkolenia Online otrzymasz również nagranie z naszego spotkania, abyś zawsze mogła wrócić do omawianych tematów.

Obszary tematyczne omawiane na szkoleniach

  • Omówienie raportu: Digital 2023: Global Overview Report

  • Wprowadzenie do social sellingu i marketing autentyczności – czym jest i dlaczego jest ważny w budowaniu relacji z klientami

  • Identyfikacja wizualna: sprytny i bezkosztowy sposób

  • Marka osobista: kim jestem? Co mam? Twoja wartościowa cecha?

  • Wizerunek eksperta : specjalizacja, konsekwencja

  • Dostępne Platformy Mediów Spolecznosciowych i ich formy contentu

  • Social Media a cel działań Twojego biznesu

  • Wyklarowanie usług, ustawienie głównych do komunikacji sprzedażowej

  • Ustalenie grupy docelowe: Buyer Persony / targetu

  • Social selling a prospecting - jak pozyskiwać leady i je ogrzewać

  • Lejek Sprzedażowy i Marketingowy : Tofu / MoFu / BoFu

  • Cele lejków: sprzedaż / budowa bazy odbiorców

  • Proces zakupu z perspektywy klienta - Twój obszar do treści

  • O czym tworzyć: problem/wyzwanie w parze z korzyścią

  • Struktura i dobre praktyki BIO, Reels, Stories

  • Co powinien zawierać reels, post karuzela, stories

  • Lejek recyklingu : typy contentu na instagramie i jego możliwości

  • Strategia Twojej komunikacji - określenie Twoich zadań

  • Budowanie zaufania i zaangażowania

  • Analiza statystyk

  • Personalizacja treści - kluczowa umiejętność

  • Socialproof

  • Jak zaangażować i zachęcić do interakcji

  • Analiza potrzeb Twojego klienta

  • Narzędzia Canva, ChatGPT, ManyChat

  • Planer Marketera 2024 od GetResponse

  • Kreatywne stories

  • Jak ustawić ‘promuj post”

  • W przypadku posiadania www/landingpage: wprowadzenie do marketing automation i lead generation

bottom of page