Obszary tematyczne omawiane na szkoleniach
● kanały marketingowe, które pomogą dotrzeć Ci do klienta;
● aktualne trendy oraz statystyki kanałów marketingowych;
● strategia marki - czym jest i co zawiera?
● strategia social media - kiedy ją robimy i co się na nią składa?
● efekt pierwszego wrażenia - jak go wykorzystać?
● nisza oraz buyer persona - kim jest Twój klient idealny?
● etapy ścieżki zakupowej klienta - jak klient kupuje?
● rodzaje sprzedaży - którą metodę wybrać i jak ją stosować?
● przewaga nad konkurencją - jak ją zdobyć wyróżniając swoją ofertę?
● sposoby na generowanie leadów
● lejek marketingowy i sprzedażowy - ToFu, MoFu, BoFu, czyli od świadomości aż po zakup;
● storytelling - jak go stosować, aby skutecznie sprzedawać;
● drabina produktowa - jak ją stworzyć, aby skalować sprzedaż?
● idealne BIO na Instagramie;
● SEO w social media, czyli daj się znaleźć
● tworzenie angażującego i skutecznego contentu na social media - formaty publikacji, zastosowania, najlepsze praktyki, strategie;
● filary tematyczne contentu - co publikować, a czego nie;
● wskazówki tworzenia idealnych relacji, rolek oraz postów/karuzel
● plan publikacji na Instagram
● social proof i jego skuteczne wykorzystanie w promocji;
● jakościowe wideo - wskazówki techniczne;
● recykling treści - na czym polega i jak go wykorzystać?
● strategia kolejności działań
Wybierz najlepsze szkolenie dla siebie
01
Formuła
online: spotkanie odbywa się na żywo; masz cały czas dostęp do omawianej przeze mnie prezentacji
stacjonarnie: spotkaj się ze mną w Gdańsku. A może chcesz, abym to ja przyjechała do Ciebie?
02
rodzaj
indywidualne: podczas szkolenia omawiamy każdy temat w odniesieniu do Twojego biznesu.
grupowe: zbierz samodzielnie własną grupę. Nie muszą to być osoby z tej samej branży. Wszystkie zagadnienia poruszane podczas spotkania odnoszą się do biznesu każdego uczestnika szkolenia. Szkolenie grupowe = niższa kwota od osoby!
03
pakiet
standard: oferta podstawowa, obejmująca szkolenie na żywo i dostęp do platformy edukacyjnej
premium: oferta rozszerzona, czyli dłuższe szkolenie na żywo, dłuższy dostęp do platformy edukacyjnej, treści premium, kontakt poszkoleniowy, konsultacje.