top of page

Obszary tematyczne omawiane na szkoleniach

● kanały marketingowe, które pomogą dotrzeć Ci do klienta; 

● aktualne trendy oraz statystyki kanałów marketingowych; 

● strategia marki - czym jest i co zawiera?

● strategia social media - kiedy ją robimy i co się na nią składa?

● efekt pierwszego wrażenia - jak go wykorzystać?

● nisza oraz buyer persona - kim jest Twój klient idealny?

● etapy ścieżki zakupowej klienta - jak klient kupuje?

● rodzaje sprzedaży - którą metodę wybrać i jak ją stosować?

● przewaga nad konkurencją - jak ją zdobyć wyróżniając swoją ofertę?

● sposoby na generowanie leadów 

● lejek marketingowy i sprzedażowy - ToFu, MoFu, BoFu, czyli od świadomości aż po zakup;

● storytelling - jak go stosować, aby skutecznie sprzedawać;

● drabina produktowa - jak ją stworzyć, aby skalować sprzedaż?

● idealne BIO na Instagramie;

● SEO w social media, czyli daj się znaleźć 

● tworzenie angażującego i skutecznego contentu na social media - formaty publikacji, zastosowania, najlepsze praktyki, strategie;

● filary tematyczne contentu - co publikować, a czego nie;

● wskazówki tworzenia idealnych relacji, rolek oraz postów/karuzel 

● plan publikacji na Instagram 

● social proof i jego skuteczne wykorzystanie w promocji;

● jakościowe wideo - wskazówki techniczne; 

● recykling treści - na czym polega i jak go wykorzystać?

● strategia kolejności działań

Wybierz najlepsze szkolenie dla siebie

01

Formuła

online: spotkanie odbywa się na żywo; masz cały czas dostęp do omawianej przeze mnie prezentacji

stacjonarnie: spotkaj się ze mną w Gdańsku. A może chcesz, abym to ja przyjechała do Ciebie

02

rodzaj

indywidualne: podczas szkolenia omawiamy każdy temat w odniesieniu do Twojego biznesu.

grupowe: zbierz samodzielnie własną grupę. Nie muszą to być osoby z tej samej branży. Wszystkie zagadnienia poruszane podczas spotkania odnoszą się do biznesu każdego uczestnika szkolenia. Szkolenie grupowe = niższa kwota od osoby!

03

pakiet

standard: oferta podstawowa, obejmująca szkolenie na żywo i dostęp do platformy edukacyjnej

premium: oferta rozszerzona, czyli dłuższe szkolenie na żywo, dłuższy dostęp do platformy edukacyjnej, treści premium, kontakt poszkoleniowy, konsultacje.

bottom of page