Obszary tematyczne omawiane na szkoleniach
-
kanały marketingowe, które pomogą dotrzeć Ci do klienta;
-
aktualne trendy oraz statystyki kanałów marketingowych;
-
strategie rozwoju konta na Instagramie i plany działania
-
filary tematyczne contentu
-
strategia na stories
-
autoprezentacja - jak zrobić to dobrze?
-
storytelling - narzędzie skutecznej sprzedaży
-
CTA sprzedażowe, które działa
-
tworzenie planu publikacji na social media
-
statystyki na Instagramie - jak analizować?
-
efekt pierwszego wrażenia - jak go wykorzystać?
-
nisza oraz buyer persona - kim jest Twój klient?
-
etapy ścieżki zakupowej klienta
-
rodzaje sprzedaży - którą metodę wybrać i jak ją stosować?
-
przewaga nad konkurencją - wyróżnij swoją ofertę
-
lejek marketingowy i sprzedażowy - ToFu, MoFu, BoFu, czyli od świadomości aż po zakup;
-
idealne BIO na Instagramie;
-
generowanie leadów w social media
-
drabina produktowa - jak ją stworzyć, aby skalować sprzedaż?
-
strategia FOMO w marketingu
-
tworzenie angażującego i skutecznego contentu na social media - formaty publikacji, zastosowania, najlepsze praktyki
-
wskazówki tworzenia angażujących relacji, rolek oraz postów/karuzel
-
trendy social media na 2024r.
-
SEO w social media - daj się znaleźć
-
recykling treści - na czym polega i jak go wykorzystać?
-
social proof i jego skuteczne wykorzystanie w promocji;
-
UGC - czym jest i jakie daje korzyści?
-
jakościowe wideo - najlepsze wskazówki techniczne;
Wybierz najlepsze szkolenie dla siebie
01
Formuła
online: spotkanie odbywa się na żywo; masz cały czas dostęp do omawianej przeze mnie prezentacji
stacjonarnie: spotkaj się ze mną w Gdańsku. A może chcesz, abym to ja przyjechała do Ciebie?
02
rodzaj
indywidualne: podczas szkolenia omawiamy każdy temat w odniesieniu do Twojego biznesu.
grupowe: zbierz samodzielnie własną grupę. Nie muszą to być osoby z tej samej branży. Wszystkie zagadnienia poruszane podczas spotkania odnoszą się do biznesu każdego uczestnika szkolenia. Szkolenie grupowe = niższa kwota od osoby!
03
pakiet
standard: oferta podstawowa, obejmująca szkolenie na żywo i dostęp do platformy edukacyjnej
premium: oferta rozszerzona, czyli dłuższe szkolenie na żywo, dłuższy dostęp do platformy edukacyjnej, treści premium, kontakt poszkoleniowy, konsultacje.