top of page

regulamin platformy 
w domenie

www.karolinaorzechowska.pl 

Ten Regulamin określa zasady korzystania z Platformy, składania Zamówień, zawierania Umowy i odstępowania od niej, procedury składania reklamacji w ramach działania Platformy oraz zasady dotyczące nielegalnych i/lub sprzecznych Treści z Regulaminem.

 

Warunkiem korzystania z Platformy jest akceptacja postanowień niniejszego Regulaminu.

 

W §1 Regulaminu uporządkowano alfabetycznie definicje, które pojawiają się w dalszej treści dokumentu – rozpoczynają się od wielkiej litery. 

 

§ 1
DEFINICJE

 

  1. „Dni robocze” oznaczają dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w Rzeczpospolitej Polskiej

  2. „Formularz Kontaktowy” oznacza formularz elektroniczny służący do przesłania wiadomości tekstowej bezpośrednio do Sprzedawcy za pośrednictwem Platformy

  3. „Grupa” oznacza grupę dyskusyjną w social mediach powiązana z działalnością Platformy i Sprzedawcy

  4. „Klient” oznacza osobę fizyczna, osobę prawna lub jednostkę organizacyjną nieposiadającej osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, zawierająca Umowę sprzedaży lub korzystająca z Usługi Elektronicznej

  5. „Kodeks cywilny” oznacza ustawę z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 z późn. zm.)

  6. „Konto” – indywidualne konto użytkownika utworzone na Platformie, umożliwiające logowanie się, przeglądanie materiałów szkoleniowych oraz korzystanie z dodatkowych funkcji oferowanych przez Platformę.

  7. „Konsument” oznacza osobę fizyczną zawierająca Umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową oraz osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

  8. „Moderowanie treści” oznacza  działania, których celem jest, w szczególności, wykrywanie, identyfikowanie i zwalczanie nielegalnych treści lub informacji niezgodnych z warunkami korzystania z ich usług, przekazywanych przez odbiorców usługi, w tym wdrażane środki, które wpływają na dostępność, widoczność i osiągalność  takich nielegalnych treści lub informacji, takie jak depozycjonowanie takich treści lub informacji, demonetyzacja, uniemożliwienie dostępu do nich lub ich usunięcie, lub które wpływają na możliwość przekazywania takich informacji przez odbiorców usługi, takie jak zamknięcie lub zawieszenie konta odbiorcy

  9. „Nielegalne treści” oznaczają informacje, które same w sobie lub przez odniesienie do działania, w tym sprzedaży produktów lub świadczenia usług, nie są zgodne z prawem Unii lub z prawem jakiegokolwiek państwa członkowskiego, które jest zgodne z prawem Unii, niezależnie od konkretnego przedmiotu lub charakteru tego prawa, w szczególności:

nawoływanie do nienawiści lub treści o charakterze terrorystycznym i niezgodne z prawem treści dyskryminujące, udostępnianie obrazów przedstawiających niegodziwe traktowanie dzieci w celach seksualnych, bezprawne udostępnianie prywatnych obrazów bez zgody, cyberstalking, sprzedaż produktów niespełniających wymogów lub podrobionych, sprzedaż towarów lub świadczenie usług z naruszeniem prawa ochrony konsumentów, nieuprawnione wykorzystanie materiałów chronionych prawem autorskim, nielegalne oferowanie usług zakwaterowania, nielegalna sprzedaż żywych zwierząt.

  1. „Okres Dostępu” oznacza czas, przez który Klient/Uczestnik ma dostęp do określonych materiałów szkoleniowych w ramach Platformy, zgodnie z wybranym przez niego Poziomem. Okres Dostępu jest określony przez Umowę i może być odnawiany na warunkach określonych w Regulaminie.

  2. „Produkt”, „Produkt cyfrowy” oznacza treść cyfrową dostępną wyłącznie w wersji elektronicznej, dostępny do odpłatnego zakupu lub zakupiony za pośrednictwem Platformy,

  3. „Przedsiębiorca” oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową

  4. „Przedsiębiorca na prawach konsumenta” oznacza osobę fizyczną prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, która zawiera umowę z bezpośrednio związaną z tą działalnością gospodarczą, ale umowa ta nie ma charakteru zawodowego według art. 3855, art. 5564, art. 5565 i art. 5765 Kodeksu cywilnego oraz art. 38a ustawy o prawach konsumenta

  5. „Regulamin” oznacza niniejszy regulamin Platformy 

  6. „RODO” oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady EU 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych)

  7. „Platforma” oznacza stronę internetową prowadzoną przez Sprzedawcę w domenie www.karolinaorzechowska.pl oraz jej podstronach służący do składania zamówień oraz nabywania Produktów i/lub Usług 

  8. „Poziom” oznacza wariant dostępu różniący się zakresem dostępnych materiałów szkoleniowych i funkcjonalności. W ramach platformy dostępne są dwa Poziomy: standard i premium. W ramach poziomu standard są umieszczane materiały na podstawowym poziomie zaawansowania, w ramach poziomu premium materiały szkoleniowe są na wyższym niż standardowy poziomie zaawansowania.

  9. „Sprzedawca” to Karolina Orzechowska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą FORMAT1X1 KAROLINA ORZECHOWSKA z siedzibą w ul. Kocurki 1b/33, 80-822 Gdańsk, NIP: 5832964691, REGON 366903661, e-mail: kontakt@karolinaorzechowska.pl

  10. „Szkolenie” oznacza wykłady, warsztaty, ćwiczenia praktyczne lub lekcje prowadzone przez Sprzedawcę, mające na celu edukację w dziedzinie marketingu. 

  11. „Treści” oznaczają treści zamieszczone przez Użytkownika, w szczególności informacje w formie tekstu, zdjęcia, grafiki lub innego materiału, w ramach funkcjonalności Platformy lub Grup

  12. „Trwały nośnik” oznacza materiał lub narzędzie umożliwiające konsumentowi lub przedsiębiorcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci

  13. „Umowa” oznacza umowę zawieraną na odległość pomiędzy Sprzedawcą a Klientem/Uczestnikiem, w zależności od przedmiotu, dochodzi do zawarcia Umowy o dostarczenie Produktów Cyfrowych lub o świadczenie Usług Cyfrowych lub o przeprowadzenie Szkolenia w formule stacjonarnej

  14. „Usługa Elektroniczna” oznacza usługę świadczoną przez Sprzedawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem Platformy drogą elektroniczną w rozumieniu UŚUDE

  15. „Zamówienie” oznacza oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy 

  16. „Uczestnik” – osoba, która zawiera ze Sprzedawcą Umowę w zakresie Szkoleń

  17. „Usługa”, „Usługa cyfrowa” oznacza usługę pozwalającą na wytwarzanie, przetwarzanie i przechowywanie danych lub dostęp do nich w postaci cyfrowej lub usługę pozwalającą na wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez konsumenta lub innych użytkowników tej usługi

  18. „Ustawa o prawach konsumenta” oznacza ustawę z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 poz. 827 ze zm.)

  19. „Ustawa o ochronie danych osobowych” oznacza ustawę z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018, poz. 1000 z późn. zm.)

  20. „Ustawa Prawo telekomunikacyjne” oznacza ustawę z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. 2004 Nr 171 poz. 1800 z późn. zm.)

  21. „UŚUDE” oznacza ustawę z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r, poz. 344 z późn. zm.)

  22. „Użytkownik” oznacza osobę odwiedzająca stronę internetową pod adresem internetowym www.karolinaorzechowska.pl


 

§2
POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. We wszystkich sprawach związanych z Platformą, Klient/Uczestnik może kontaktować się ze Sprzedawcą:

  • pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy: ul. Kocurki 1b/33, 80-822 Gdańsk

  • za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyłając wiadomość na adres e-mail: kontakt@karolinaorzechowska.pl

  • telefonicznie pod numerem: +48 694 209 760

  • profil @karolinaorzechowska_pro na Instagramie.

2. Sprzedawca odpowiada na wiadomości w Dni robocze w godzinach od 9.00 do 17.00.

3. Sprzedawca udostępnia adres e-mail punktu kontaktowego do bezpośredniej i szybkiej komunikacji: kontakt@karolinaorzechowska.pl

4. Sprzedawca udostępnia Regulamin nieodpłatnie i jest on dostępny w sposób umożliwiający pozyskanie, odtwarzanie i utrwalenie za pomocą systemu teleinformatycznego.

5. Klient może utrwalić treść Regulaminu w dogodny dla siebie sposób poprzez zapis na trwałym nośniku takim jak edytor tekstowy, eksport do pliku PDF lub wydrukować go bezpośrednio z tej strony internetowej.

6. Sprzedawca umożliwia dokonywanie zakupów i składanie zamówień w ramach korzystania z Platformy na terytorium Polski. Podmioty, które mają swoje miejsce zamieszkania, prowadzą działalność gospodarczą lub ich siedziba znajduje się poza terytorium Polski i chcą złożyć Zamówienie w ramach Platformy, mogą skontaktować się w tym celu ze Sprzedawcą pod adresem e-mail wskazanym w ust. 1 powyżej. 

7. Informacje zawarte w domenie Sprzedawcy oraz jej podstronach, w szczególności rozumiane jako opisy, zdjęcia, parametry i ceny Produktów i Usług nie stanowią oferty Sprzedawcy i są jedynie zaproszeniem do składania ofert zawarcia Umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.

8. Ceny prezentowane przy Produktach i Usługach w ramach Platformy są wyrażone w polskich złotych i stanowią ceny brutto (zawierają podatek VAT).

9. Specyfika każdego Produktu i Usługi, ich skład oraz cechy charakterystyczne znajdują się w opisach Produktu i Usługi w ramach Platformy lub są wskazywane w drodze korespondencji online ze Sprzedawcą.

10. We wszelkich sprawach technicznych i organizacyjnych związanych z Produktami oraz Usługami lub Platformą, można kontaktować się ze Sprzedawcą w drodze mailowej.

11. Zamówienia mogą być składane 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. 


 

§ 3
WYMAGANIA TECHNICZNE

  1. Klient/Uczestnik może korzystać z funkcjonalności Platformy zgodnie z Regulaminem oraz obowiązującymi przepisami prawnymi, w sposób niezakłócający funkcjonowania Platformy oraz korzystania z niego przez osoby trzecie. 

  2. Do korzystania z Platformy, złożenia Zamówienia i korzystania z Produktów lub Usług konieczny jest:
    – dostęp do Internetu,
    – urządzenie elektroniczne wraz z systemem operacyjnym pozwalającym na obsługę powszechnie dostępnych przeglądarek internetowych, 
    – standardowa przeglądarka internetowa (np. Opera, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari),
    – program obsługujący pliki elektroniczne w formacie, w których dostarczana jest treść cyfrowa (np. w formacie *.zip, *.pdf, *.mobi, *.pub, *.doc, *.docx, *.xsl);
    – aktywne konto poczty elektronicznej za pośrednictwem, którego można odbierać wiadomości e-mail.

  3. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta/Uczestnika treści o charakterze bezprawnym oraz spamu, w szczególności w ramach korzystania z Formularza Kontaktu.

  4. Sprzedawca wdraża odpowiednie środki techniczne i organizacyjne zapobiegające dostępowi, pozyskiwaniu i modyfikowaniu, utracie czy uszkodzeniu oraz zapewniające ochronę danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną. Między innymi Sprzedawca stosuje certyfikat SSL, złożone i regularnie zmieniane hasła oraz zawiera umowy powierzenia danych osobowych w przypadku korzystania z usług zewnętrznych dostawców, aby przetwarzanie odbywało się zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych. 

  5. Odbieranie wiadomości e-mail z dostarczonymi Produktami i/lub Usługami i korzystanie z Produktów lub Usług wiąże się ze szczególnymi zagrożeniami związanymi z korzystaniem z usług elektronicznych takich jak spam, oprogramowanie szpiegujące, phishing, hacking, pomimo stosowania odpowiednich zabezpieczeń przez Sprzedawcę. Aby uniknąć zagrożeń należy zaopatrzyć urządzenie elektroniczne, w ramach którego odbiera się i korzysta z Produktów i/lub Usług w program antywirusowy z aktualną bazą wirusów, nie otwierać załączników poczty elektronicznej niewiadomego i budzącego podejrzenia pochodzenia oraz włączyć zaporę sieciową tzw. firewall. Polecane jest również regularne aktualizowanie przeglądarki internetowej, systemu oraz oprogramowania. 


 

§ 4

SZKOLENIA 

  1. Sprzedawca przeprowadza odpłatnie następujące rodzaje Szkoleń: 
    a.Szkolenie 1:1. 
    b.Szkolenie dla małych grup (2-5 osób). 
    c.
    Szkolenie dla dużych grup oraz konferencje/eventy (6-35 osób). 

  2. Szkolenia wskazane w ust. 1a,b dostępne są w ramach jednego z dwóch dostępnych wariantów: standard i premium. Poza zamówionym Szkoleniem, które stanowi główny przedmiot Umowy, dany wariant obejmuje także: 
    a.wariant standard:

  • korzystanie z materiałów edukacyjnych w postaci Produktów/Usług na Platformie w zakresie Poziomu Standard przez Okres Dostępu wynoszący 60 dni. 
    b. wariant premium: 

  • korzystanie z materiałów edukacyjnych w postaci Produktów/Usług na Platformie w zakresie Poziomu Premium przez Okres Dostępu wynoszący 365 dni,

  • możliwość skorzystania z kontaktu ze Sprzedawcą w zakresie tematu Szkolenia przez okres 30 dni od dnia przeprowadzenia Szkolenia za pośrednictwem komunikatora internetowego wskazanego przez Sprzedawcę,

  • dwie konsultacje indywidualne on-line ze Sprzedawcą, po 30 minut każda, do wykorzystania w ciągu 45 dni od dnia przeprowadzenia Szkolenia w uzgodnionym ze Sprzedawcą terminie (w przypadku Szkoleń, w których uczestniczy więcej niż 1 osoba, obowiązuje jeden termin dla całej grupy),

​​3. Dostęp do Platformy w celu korzystania z materiałów edukacyjnych w postaci Produktów lub Usług, o czym mowa powyżej, udzielany jest Uczestnikowi w dniu następującym po dniu przeprowadzenia Szkolenia, na zasadach wskazanych w § 5.

4. Szkolenia prowadzone są osobiście przez Sprzedawcę w formule: 

a. stacjonarnej w Gdańsku,

b.stacjonarnej z dojazdem do grup na terenie Polski,

c. online.

5. Zapytanie o przeprowadzenie Szkolenia w danym terminie można złożyć poprzez wypełnienie Formularza Kontaktu dostępnego na stronie internetowej Sprzedawcy lub w innej formie określonej przez Sprzedawcę. Następnie Sprzedawca określa, czy przeprowadzenie Szkolenia we wskazanym terminie jest możliwe.

6.Cena Szkolenia ustalana jest indywidualnie z Uczestnikiem w drodze korespondencji e-mail i jest uzależniona od rodzaju Szkolenia wskazanego w ust. 1, liczby osób uczestniczących i wybranego wariantu. W przypadku szkoleń w formie stacjonarnej z dojazdem poza Gdańsk, Sprzedawca powiększa Cenę o koszty dojazdu.

7. Opłata za Szkolenie uiszczana jest w dwóch płatnościach. Pierwsza pobierana jest z góry w celu rezerwacji terminu Szkolenia. Druga, czyli pozostała część opłaty za Szkolenie, uiszczana jest po odbyciu Szkolenia.

8. W przypadku zaakceptowania Ceny przez Uczestnika, z dniem zaksięgowania Ceny za Szkolenie na rachunku bankowym Sprzedawcy, w zależności od wybranej formuły Szkolenia, dochodzi do zawarcia Umowy o przeprowadzenie Szkolenia o wybranym rodzaju i wariancie oraz Umowy o korzystanie z materiałów umieszczonych w ramach Platformy przez Okres Dostępu.

9. Szkolenie odbywa się w miejscu i czasie określonym przez Sprzedawcę i podanym do wiadomości Uczestnika przed rozpoczęciem Szkolenia, w drodze mailowej.

10. Sprzedawca zapewnia odpowiednie warunki techniczne i merytoryczne do przeprowadzenia Szkolenia.

11. Uczestnicy zobowiązani są do punktualnego przybycia na miejsce Szkolenia oraz do przestrzegania zasad porządku i przepisów bezpieczeństwa obowiązujących na terenie odbywania Szkolenia.

12. W przypadku Szkoleń małych grup (2-5 osób), Szkoleń dla dużych grup oraz konferencje/eventy (6-35 osób) Umowa zawierana jest pomiędzy Sprzedawcą a Uczestnikiem będącym jest jednocześnie organizatorem szkolenia grupowego. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do niepomniejszania ceny Szkolenia objętego Umową w przypadku braku stawiennictwa na Szkoleniu któregokolwiek z członków grupy zebranej przez Uczestnika.

13. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do usunięcia ze Szkolenia Uczestnika lub osoby uczestniczącej w szkoleniu, która narusza zasady porządku, przepisów bezpieczeństwa lub swoim zachowaniem utrudnia prowadzenie Szkolenia.

14. W przypadku Uczestników będących Przedsiębiorcami, Cena nie podlega zwrotowi w razie rezygnacji Uczestnika ze Szkolenia później niż na 14 dni przed terminem Szkolenia, chyba, że Sprzedawca postanowi inaczej.

§ 5
PLATFORMA
 

  1.  Sprzedawca prowadzi Platformę, w ramach której możliwe jest:

  • odpłatne korzystanie w Okresie Dostępu z materiałów edukacyjnych w postaci Produktów lub Usług zamieszczanych przez Sprzedawcę w zakresie przewidzianym przez Umowę,

  • odpłatne nabycie Produktów/Usług w zakresie przewidzianym przez Umowę,

  • prowadzenie zapisu na newsletter, a w określonych wyraźnie przypadkach uzyskanie dostępu do Produktów za 0zł w zamian za zapis do newslettera i podanie danych osobowych,

  • posiadanie i utrzymywanie Konta.


2. Informacja na temat Ceny dla danego Okresu Dostępu i Poziomu podawana jest Klientom w formie wiadomości e-mail. Ceny stanowią ceny brutto, chyba że wskazano inaczej. W przypadku, gdy Produkty lub Usługi można nabyć za 0 zł, także w zamian za zapis do newslettera i podanie danych osobowych, jest to wyraźnie oznaczone.

3. Odpłatny dostęp do korzystania z materiałów edukacyjnych umieszczonych na Platformie w Okresie Dostępu jest możliwy w ramach dwóch Poziomów:

  • Poziom standard – w ramach tego poziomu Okres Dostępu wynosi 60 dni, chyba że Sprzedawca postanowi inaczej.

  • Poziom premium – w ramach tego Poziomu, Okres Dostępu wynosi 365 dni i jest możliwy wyłącznie poprzez zakup Szkolenia oraz w ramach przedłużenia Okresu Dostępu. W ramach tego Poziomu Sprzedawca może, ale nie ma takiego obowiązku, zapewnić dostęp do wydarzeń, spotkań lub webinarów on-line prowadzonych przez Sprzedawcę lub inne osoby w roli ekspertów (dostęp do nich ma charakter poboczny w stosunku do głównego przedmiotu zobowiązania Umowy).

4. Produkty w ramach odpłatnego dostępu do korzystania z materiałów edukacyjnych umieszczanych na Platformie w Okresie Subskrypcji, umieszczane są w modelu sukcesywnego udostępniania w czasie materiałów w całości lub w częściach. O rodzaju, liczbie i terminach udostępniania Produktów na Platformie decyduje Sprzedawca. Sprzedawca może także realizować udostępnianie Produktów poprzez przesłanie do Klienta/Uczestnika linków do wydarzeń organizowanych na zewnętrznych platformach lub komunikatorach oraz umożliwienie dostępu do nagrania z wydarzenia.

5. Umowy, które dotyczą Produktów, stanowią umowę o dostarczenie treści cyfrowych w rozumieniu ustawy, do których stosuje się przepisy rozdziału 5b ustawy o prawach konsumenta.

6. Umowy, które dotyczą Usług stanowią umowę o świadczenie usług cyfrowych w rozumieniu rozdziału 5b ustawy o prawach konsumenta.

7. W przypadku zastosowania przez Sprzedawcę jakiejkolwiek sankcji polegającej na czasowym uniemożliwieniu dostępu na skutek naruszenia przez Klienta/Uczestnika niniejszego Regulaminu, Okres Dostępu w zakresie przewidzianym Umową, nie zostaje wydłużony.



 

§ 6
SKŁADANIE ZAMÓWIENIA 

  1. Dostęp do Platformy jest udzielany Uczestnikom przy zakupie Szkolenia, na zasadach określonych w § 5.

  2. Klient/Uczestnik może złożyć Zamówienie na dostęp do Platformy na wybrany Okres Subskrypcji w ramach danego Poziomu lub Produkt/Usługę poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres mailowy Sprzedawcy. Sprzedawca w odpowiedzi przesyła dane konta bankowego do przelewu ceny za zamówienie. 

  3. Opłata za dostęp do Platformy za wybrany przez Klienta Poziom i Okres Dostępu uiszczana jest z góry.

  4. Do zawarcia Umowy niezbędne jest podanie następujących danych osobowych Klienta/Uczestnika:

  • imię i nazwisko i/lub nazwa firmy, 

  • adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj) lub adres siedziby w przypadku Przedsiębiorców i Przedsiębiorców na prawach konsumenta,

  • adres e-mail

  • numer telefonu kontaktowego,

  • NIP w przypadku Przedsiębiorców i Przedsiębiorców na prawach konsumenta

​5. Dobrowolne, ale konieczne do zawarcia Umowy jest złożenie przez Klienta/Uczestnika poniższych oświadczeń w formie e-mail: 

  • złożenie oświadczenia o zapoznaniu się z treścią Regulaminu i akceptacja jego treści - stanowi to oświadczenie woli zawarcia Umowy według treści Regulaminu.

  • złożenie oświadczenia o zapoznaniu się z treścią Polityki prywatności i plików Cookies,

  • wyrażenie zgody na dostarczenie Produktu cyfrowego przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy i przyjęciu do wiadomości utraty prawa do odstąpienia od Umowy,

  • wyrażenie prośby o rozpoczęcie świadczenia Usługi cyfrowej przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i przyjęciu do wiadomości utraty prawa do odstąpienia od Umowy w zakresie w jakim Usługa została zrealizowana.

​6. Do zawarcia Umowy dochodzi z momentem zaksięgowania kwoty za Zamówienie na rachunku bankowym Sprzedawcy.

7. W ramach Umowy, Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczania Produktów w Okresie Dostępu, w zakresie odpowiednim do wybranego Poziomu, a Klient/Uczestnik zobowiązuje się do korzystania z Produktów lub Usług zgodnie z ich przeznaczeniem oraz Regulaminem, a także do zapłaty Ceny (chyba że Produkt lub Usługa są udostępnione za 0 złotych, co wyraźnie zaznaczono). 

8. Niezwłocznie, maksymalnie w terminie 7 dni od zawarcia Umowy w formie e-mail, przesyła Klientowi/Uczestnikowi dane dostępowe do zalogowania się na Konto przez czas trwania wybranego i zakupionego Okresu Dostępu. Klient/Uczestnik uzyskuje dostęp do Platformy i umieszczonych w ramach niej Produktów/Usług po zalogowaniu się na Konto. Produkty/Usługi mogą być dostarczane na Platformę także cyklicznie, w określonych przez Sprzedawcę odstępach czasu.

9. Produkt uważa się za dostarczony w chwili, gdy dane do Konta lub środek, który pozwala na uzyskanie dostępu do Produktu lub Usługi zostały udostępnione Klientowi/Uczestnikowi lub gdy Klient/Uczestnik uzyskał do niego dostęp, także w przypadku uzyskania dostępu przez urządzenie elektronicznego lub inny środek pozwalający na uzyskanie dostępu.

10. Usługę cyfrową uważa się za wykonaną w chwili, gdy Klient/Uczestnik, uzyskał do niej dostęp, także w przypadku uzyskania do niej dostępu przez urządzenie elektronicznego lub innego środka pozwalającego na uzyskanie dostępu.

11. Dostęp do Platformy wygasa wraz z upływem Okresu Dostępu. Przedłużenie dostępu jest możliwe poprzez złożenie Zamówienia dostępu do Platformy w ramach wybranego Poziomu za pośrednictwem adresu e-mail Sprzedawcy.

12. W przypadku wygaśnięcia Okresu Subskrypcji możliwe jest ponowne zalogowanie do Konta z wykorzystaniem użytych poprzednio, tych samych danych do logowania.

13. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do nierealizowania Zamówienia w przypadku:

  • nieprawidłowego lub niekompletnego wypełnienia formularza Zamówienia, co uniemożliwia realizację Zamówienia i/lub

  • braku zaksięgowania wpłaty Klienta/Uczestnika w terminie 3 dni od złożenia Zamówienia.

14. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez Klienta/Uczestnika błędnego adresu poczty elektronicznej.


 

§ 7
METODY PŁATNOŚCI

  1. Klient/Uczestnik opłaca Zamówienie z góry. Opłata za Szkolenie uiszczana jest w dwóch płatnościach. Pierwsza pobierana jest z góry w celu rezerwacji terminu Szkolenia. Druga, czyli pozostała część opłaty za Szkolenie, uiszczana jest po odbyciu Szkolenia.

  2. Sprzedawca umożliwia Klientowi/Uczestnikowi dokonywanie płatności w formie przelewu online na rachunek bankowy Sprzedawcy, wskazany przy składaniu Zamówienia.

  3. Inne formy płatności niż wymienione w punkcie powyżej mogą zostać uzgodnione z Klientem/Uczestnikiem indywidualnie w drodze korespondencji mailowej. 

  4. Klient/Uczestnik dokonując zakupów w ramach Platformy akceptuje stosowanie elektronicznych dowodów zakupu tj. faktur lub paragonów elektronicznych przez Sprzedawcę. 

  5. Faktura VAT lub paragon zostają przesłane do Klienta/Uczestnika do 48 godzin po opłaceniu Zamówienia.

  6. W przypadku odstąpienia od Umowy Produktu i/lub Usługi lub pozytywnego rozpatrzenia reklamacji i podjęcia przez Sprzedawcę decyzji o zwrocie środków, Sprzedawca zwróci odpowiednią sumę pieniędzy na rachunek bankowy użyty przy zapłacie za zakupione przez Klienta//Uczestnika Produkty i/lub Usługi.


 

§8
USŁUGI ELEKTRONICZNE

  1. W ramach Platformy dostępne są następujące nieodpłatne Usługi elektroniczne:

  • usługa Formularza Kontaktu, 

  • usługa utworzenia i utrzymania Konta.

2. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług elektronicznych przez Sprzedawcę oraz reklamacje związane z działaniem Platformy mogą być składane w formie pisemnej na adres siedziby Sprzedawcy lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

3. Sprzedawca zaleca wskazanie w opisie reklamacji przyczyn reklamacji, rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości, żądania oraz danych kontaktowych Klienta/Uczestnika. 

4. Ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

USŁUGA FORMULARZA KONTAKTOWEGO

5. Usługa Formularza Kontaktowego polega na umożliwieniu przesłania przez Użytkownika wiadomości do Sprzedawcy. Korzystanie z usługi Formularza Kontaktowego rozpoczyna się w momencie dodania przez Użytkownika pierwszego znaku w elektronicznym formularzu, a kończy się w momencie przesłania wiadomości do Sprzedawcy.

6. Do skorzystania z Formularza Kontaktowego niezbędne jest podanie imienia, nazwiska oraz adresu e-mail do kontaktu.

7. Usługa Elektroniczna Formularza Kontaktowego świadczona jest ona nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy.

USŁUGA KONTA 

8. Usługa utworzenia i utrzymania Konta polega na założenia takiego konta dla Klienta/Uczestnika i umożliwieniu logowania się do konta, przechowywaniu danych Klienta potrzebnych do złożenia Zamówienia oraz danych dotyczących złożonych Zamówień. 

9. W celu założenia Konta konieczne jest podane danych w postaci imienia, nazwiska i adresu e-mail oraz ustawienie hasła dostępu, które może być zmienione w dowolnym momencie. 

10. Korzystanie z Konta jest to warunkiem skorzystania z Produktów i/lub Usług.

11. Usługa utworzenia i utrzymania Konta jest świadczona przez czas realizacji Umowy, nie krócej niż przez 6 miesięcy od dnia założenia ostatniego Zamówienia lub ostatniego logowania Klienta/Uczestnika. Z chwilą przesłania potwierdzenia utworzenia Konta na adres e-mail Klienta/Uczestnika, dochodzi do zawarcia umowy o świadczenie usługi Konta w ramach Platformy. 

12. Umowa o prowadzenie Konta zawierana jest na czas nieokreślony i może zostać wypowiedziana w każdym momencie. Klient/Uczestnik może również przesłać na adres mailowy Sprzedawcy żądanie usunięcia Konta, a Sprzedawca usunie konto w terminie 30 dni od dnia otrzymania żądania.


 

§ 9
POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE KLIENTÓW 

PRZEDSIĘBIORCÓW

  1. W przypadku zawarcia Umowy z Klientem/Uczestnikiem będącym Przedsiębiorcą, Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia bez podania przyczyny. Odstąpienie od umowy przez Sprzedawcę następuje w drodze złożenia Klientowi//Uczestnikowi oświadczenia drogą elektroniczną, na adres poczty elektronicznej podany przy zawarciu umowy. Klientowi/Uczestnikowi nie przysługują w związku z tym jakiekolwiek roszczenia w stosunku do Sprzedawcy.

  2. W wypadku Klientów//Uczestników będących Przedsiębiorcami Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usług Elektronicznych ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Klientowi//Uczestnikowi stosownego oświadczenia, również drogą elektroniczną na podany przez niego do adres e-mail. Klientowi/Uczestnikowi nie przysługują w związku z tym jakiekolwiek roszczenia w stosunku do Sprzedawcy.

  3. W razie zawarcia Umowy z Klientem/Uczestnikiem będącym Przedsiębiorcą, z chwilą wydania rzeczy sprzedanej na Klienta/Uczestnika przechodzą korzyści i ciężary związane z rzeczą oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu.

  4. W stosunku do Przedsiębiorców wyłącza się odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt i/lub Usługę, zgodnie z postanowieniami art. 558 Kodeksu Cywilnego. 

  5. Odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Klienta//Uczestnika Przedsiębiorcy, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona wyłącznie do wysokości zapłaconej ceny Produktu i/lub Usługi. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Klienta//Uczestnika będącego Przedsiębiorcą jedynie za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia Umowy. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści wobec Klienta/Uczestnika niebędącego Konsumentem. 

  6. W przypadku zawierania Umowy z Klientem//Uczestnikiem będącym Przedsiębiorcą, Sprzedawca ma prawo do wyboru sposobu płatności oraz może wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części.

  7. Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem/Uczestnikiem niebędącym Konsumentem będą rozstrzygane przez sąd właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

 

§ 10
ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Klient/Uczestnik będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, który wyraził zgodę na natychmiastowe spełnienie świadczenia i dostarczenie Produktów przed upływem terminu do odstąpienia od umowy traci w ten sposób prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, co przyjął do wiadomości przy wyrażeniu takiej zgody.

  2. Klient/Uczestnik będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą wyrażając w procesie zakupowym żądanie rozpoczęcia świadczenia Usługi przed upływem terminu do odstąpienie od umowy zawartej na odległość traci w ten sposób prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w zakresie w jakim doszło do spełnienia świadczenia wynikającego z Umowy w momencie składania oświadczenia, co przyjął do wiadomości składając oświadczenie.

  3. Poza przypadkami wskazanymi w ust. 1 i 2 powyżej, Klientowi/Uczestnikowi będącemu Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, który zawarł Umowę przysługuje prawo do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy w terminie 14 dni bez podawania przyczyny, liczonego od dnia objęcia przez niego Produktów lub Usług będących przedmiotem Umowy w posiadanie. 

  4. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy może zostać złożone w formie pisemnej poprzez przesłanie oświadczenia na adres siedziby Sprzedawcy jak również w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Sprzedawcy: kontakt@karolinaorzechowska.pl

  5. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy może zostać złożone z wykorzystaniem wzoru formularza znajdującego się pod tekstem Regulaminu, jednak wykorzystanie wzoru formularza nie jest obowiązkowe.

  6. Jeśli Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

  7. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności dokonanych przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta w związku z Umową, od której skutecznie on odstąpił niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta o odstąpieniu od Umowy. 

 

§11
REKLAMACJE

  1. W przypadku niezgodności Produktu lub Usługi z Umową Sprzedawca ponosi odpowiedzialność względem Konsumenta lub Przedsiębiorcy za brak zgodności Produktów i/lub Usług z Umową, która wystąpiła lub ujawniła się w czasie dwóch lat od dnia zawarcia Umowy na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym oraz ustawie o prawach konsumenta.

  2. Jeżeli Produkt lub Usługa jest niezgody/a z Umową Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta przysługuje wobec Sprzedawcy roszczenie o doprowadzenie do zgodności z Umową. 

  3. Sprzedawca może odmówić doprowadzenia Produktu lub Usługi do zgodności z Umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności Umową w sposób wybrany przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.

  4. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie może odstąpić od Umowy w przypadku nieistotności niezgodności Produktu i/lub Usługi z Umową. 

  5. W przypadku niezgodności Produktu i/lub Usługi z Umową, gdy doprowadzenie do zgodności z Umową jest niemożliwe lub wymaga nadmiernych kosztów lub braku doprowadzenia przez Sprzedawcę do zgodności z Umową lub występowania niezgodności pomimo podjęcia prób doprowadzenia do zgodności z Umową przez Sprzedawcę, a także gdy jasne jest, że Sprzedawca nie doprowadzi do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niegodności Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta przysługuje prawo do złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny lub odstąpieniu od Umowy.

  6. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może w dowolnej formie złożyć reklamację wraz z opisem wady i powołaniem na dowód zakupu w związku z niezgodnością Produktu lub Usługi z Umową na adres e-mail Sprzedawcy kontakt@karolinaorzechowska.pl lub listownie, wymieniając w szczególności dane: 

  • imię i nazwisko, 

  • adres, 

  • numer zamówienia, 

  • datę zawarcia Umowy,

  • przedmiot i przyczynę niezgodności z Umową (reklamacji),

  • dane kontaktowe (np. e-mail lub telefon)

  • numer konta bankowego.

7. Sprzedawca poinformuje Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni liczonych od dnia następującego po dniu otrzymania przez Sprzedawcę informacji o reklamacji na adres e-mail, który wskazano w trakcie składania zamówienia.

 

§ 12
OPINIE KLIENTÓW

  1. Opinie o Produktach lub Usługach prezentowane w ramach Platformy, na stronie internetowej Platformy i jej podstronach oraz social mediach Sprzedawcy wskazanych szczegółowo w Polityce prywatności i plików Cookies, są rzeczywistymi opiniami i pochodzą wyłącznie od Klientów/Uczestników lub osób, które korzystały z usług Sprzedawcy.

  2. Więcej na temat opinii przeczytasz w Polityce prezentowania opinii

 

§13
PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ

  1. Wszelkie treści dostępne w ramach Platformy, w tym zdjęcia, teksty oraz wszystkie elementy graficzne, są wyłączną własnością Sprzedawcy i nie mogą być bez wyraźnej pisemnej zgody Sprzedawcy w jakikolwiek sposób wykorzystywane lub powielane.

  2. Klient/Uczestnik może korzystać z zakupionych Produktów lub Usług wyłącznie po zawarciu Umowy oraz na własny użytek, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa – Sprzedawca udziela licencji niewyłącznej i nieprzenaszalnej, bez prawa do udzielania sublicencji. Udzielona licencja nie obejmuje wprowadzania modyfikacji i sporządzania kopii w celach innych niż użytek własny.

  3. Dostarczane Produkty lub Usługi, w tym zdjęcia, teksty oraz elementy graficzne są chronione prawem autorskim i Sprzedawca nie zezwala na ich udostępnianie jakimkolwiek innym osobom, czy też odsprzedaż tych treści w jakiejkolwiek formie. 

  4. Wszelkie naruszenia prawa własności intelektualnej podlegają ochronie prawnej, między innymi Sprzedawca może dochodzić na drodze cywilnoprawnej należnego odszkodowania, zadośćuczynienia, ogłoszenia w prasie, podania orzeczenia sądu do publicznej wiadomości i wydania uzyskanych korzyści oraz odpowiedzialności karnej naruszyciela. 


 

§ 14

MODEROWANIE I ZGŁASZANIE NIELEGALNYCH TREŚCI

MODEROWANIE TREŚCI

  1. Sprzedawca nie ma obowiązku monitorowania Treści ani aktywnego ustalania faktów lub okoliczności wskazujących na nielegalną działalność.

  2. W przypadku uzyskania wiedzy lub wiadomości na temat zamieszczenia Nielegalnych treści w ramach Platformy lub w Grupach, Sprzedawca podejmuje bezzwłocznie odpowiednie działania w celu usunięcia lub uniemożliwienia dostępu do takich treści.

  3. Sprzedawca ma prawo do moderacji Treści naruszających niniejszy Regulamin z należytą starannością, w sposób obiektywny i proporcjonalny oraz z należytym uwzględnieniem praw i prawnie uzasadnionych interesów wszystkich zaangażowanych stron i nałożenia ograniczeń, o których mowa w ust. 8 poniżej. Jeżeli Sprzedawca posiada elektroniczne dane kontaktowe Użytkownika, który zamieścił moderowaną Treść, informuje go o podjętej w związku z moderacją decyzji wraz z uzasadnieniem.

  4. Sprzedawca nie korzysta z algorytmicznego podejmowania decyzji.

  5. Użytkownik jest zobowiązany do niezamieszkania w ramach Platformy lub Grupach treści:

  • niezgodnych z warunkami korzystania z Platformy, w tym postanowień, zasad,
    warunków i regulaminów związanych z działalnością Platformy,

  • niezwiązanych z tematyką lub celem działania Platformy,

  • sprzecznych z powszechnie obowiązującymi zasadami współżycia społecznego lub naruszających dobre obyczaje, wzajemnym szacunkiem i mogących wywołać dyskomfort u innych Użytkowników,

  • służących promowaniu działalności konkurencyjnej wobec Sprzedawcy,

  • dotyczących niezamówionych materiałów reklamowych lub marketingowych, w tym spam,

  • zawierających linki,

  • upokarzających, obrażających lub poniżających, które naruszają czyjeś dobra osobiste, dobre imię lub godność,

  • o charakterze szowinistycznym i mizoginistycznym,

  • dyskryminujących lub znieważających kogokolwiek ze względu na płeć, przynależność narodową, etniczną, rasową, wyznaniową albo z powodu bezwyznaniowości,

  • wprowadzających użytkowników w błąd, szczególnie w zakresie wiedzy medycznej lub naukowej oraz rozpowszechniających fałszywe informacje,

  • promujących ideologie lub działania, które są uznane za nielegalne lub naruszające wartości, w szczególności treści o charakterze rasistowskim, totalitarnym, nazistowskim i faszystowskim, 

  • powszechnie uznawanych za nieprzyzwoite, w tym używania wulgaryzmów,

  • nawołujących do nienawiści, agresji i/lub przemocy wobec jakiejkolwiek żyjącej istoty,

  • o charakterze pornograficznym oraz o wyraźnym podłożu seksualnym,

  • stanowiących bezprawne udostępnianie wizerunków osób bez ich zgody oraz podszywanie się pod inne osoby,

  • nawołujących do samookaleczeń, samobójstw i innych autodestruktywnych zachowań.

  • stanowiących nieuprawnione wykorzystanie materiałów chronionych prawem własności intelektualnej.

PUNKT KONTAKTOWY

6. Sprzedawca wyznaczył punkt kontaktowy, obsługiwany w języku polskim i angielskim do bezpośredniej komunikacji z organami państw członkowskich, Komisją, Radą Usług Cyfrowych oraz do bezpośredniej i szybkiej komunikacji Użytkownika ze Sprzedawcą pod adresem e-mail: kontakt@karolinaorzechowska.pl

ZGŁASZANIE NIELEGALNYCH TREŚCI

7. Użytkownik, który uważa treść umieszczoną w ramach Platformy lub Grupach za Nielegalną treść lub naruszającą warunki Regulaminu ma prawo przesłać do Sprzedawcy zgłoszenie dotyczące takich określonych informacji elektronicznie na adres e-mail punktu kontaktowego.

8. Jeżeli zgłoszenie zawiera elektroniczne dane kontaktowe osoby lub podmiotu, które dokonały zgłoszenia, Sprzedawca bez zbędnej zwłoki przesyła takiej osobie lub takiemu podmiotowi potwierdzenie otrzymania zgłoszenia.

9. Zgłoszenie powinno zawierać:

  • wystarczająco uzasadnione wyjaśnienie powodów, dla których dana osoba lub dany podmiot zarzucają, że odpowiednie informacje stanowią Nielegalne treści,

  • jasne wskazanie dokładnej elektronicznej lokalizacji informacji, takiej jak dokładne adresy URL lub dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację Nielegalnych treści,

  • imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji w zakresie przestępstw związanych z niegodziwym traktowaniem w celach seksualnych, związane z wykorzystywaniem seksualnym, związane z pornografią dziecięcą, nagabywanie dzieci do celów seksualnych oraz podżeganiem, pomocnictwem i usiłowaniem w zakresie tych przestępstw,

  • oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne.

10. Sprzedawca po rozpatrzeniu zgłoszenia w sposób terminowy, niearbitralny, obiektywny i z zachowaniem należytej staranności i bez szczegółowej analizy prawnej podejmuje decyzję co do stwierdzenia nielegalnego charakteru danej działalności lub informacji.

11. Jeżeli zgłoszenie zawiera elektroniczne dane kontaktowe osoby lub podmiotu, które dokonały zgłoszenia, Sprzedawca bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 14 dni od zgłoszenia, powiadamia zgłaszającego o podjętej decyzji.

12. Osoba lub podmiot zgłaszający, o którym mowa w ust. 2 ma prawo do odwołania się od decyzji Sprzedawcy w terminie 14 dni od otrzymania uzasadnienia powyższej decyzji. Odwołanie powinno zawierać wyczerpujące uzasadnienie. Sprzedawca rozpatruje odwołanie w terminie 14 dni. Decyzja Sprzedawcy wydana po rozpatrzeniu odwołania ma charakter ostateczny i nie przysługuje od niej kolejne odwołanie.

13. W przypadku powzięcia decyzji stwierdzającej nielegalny charakter umieszczonej w ramach Platformy lub Grupy Treści lub stwierdzającej sprzeczność Treści z Regulaminem, Sprzedawca ma prawo do nałożenia ograniczeń w postaci:

  • usunięcia lub pozostawienia nielegalnej lub sprzecznej z Regulaminem Treści, 

  • ograniczenia w zakresie widoczności, uniemożliwienia dostępu lub depozycjonowania nielegalnej lub sprzecznej z Regulaminem Treści,

  • zawieszenia, zakończenia lub innym ograniczeniu płatności pieniężnych na rzecz Użytkownika, który umieścił nielegalne lub sprzeczne z Regulaminem Treści,

  • zawieszenia lub zakończenia świadczenia usług w całości lub w części na rzecz Użytkownika, który umieścił nielegalne lub sprzeczne z Regulaminem Treści,

  • zawieszenia lub zamknięcia konta Użytkownika, który umieścił nielegalne lub sprzeczne z Regulaminem Treści.

14. Usuwanie lub uniemożliwianie dostępu, o czym mowa powyżej, jest przeprowadzane z poszanowaniem praw podstawowych odbiorców usługi, w tym prawa do wolności wypowiedzi i informacji.

 

§ 15
POZASĄDOWE SPOSOBY DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

  1. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku
    z zawartymi na mocy tego Regulaminu Umowami zawartymi w drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.

  2. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń powstałych w związku Umową. 
    W tym celu Konsument ma możliwość zwrócenia się:

  • do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu, 

  • do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy 

  • powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, której statutowym zadaniem jest ochrona konsumentów o udzielenie pomocy.

3. Szczegółowe informacje dotyczące alternatywnych pozasądowych metod rozwiązywania sporów znajdują na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem internetowym: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php

4. Konsument może skorzystać z dedykowanej platformy ODR – internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym dotyczących zobowiązań umownych wynikających z umowy sprzedaży zawartej na odległość lub umowy o świadczenie usług. Znajduje się ona pod adresem internetowym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

§ 16
DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES

  1. Administratorem danych osobowych Klienta/Uczestnika jest Karolina Orzechowska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą FORMAT1X1 KAROLINA ORZECHOWSKA z siedzibą w ul. Kocurki 1b/33, 80-822 Gdańsk, NIP: 5832964691, REGON 366903661. 

  2. Możesz kontaktować z Administratorem pod adresem poczty elektronicznej kontakt@karolinaorzechowska.pl oraz pisemnie przesyłając korespondencję na adres powołany powyżej. 

  3. Dane osobowe w ramach Platformy przetwarzane są zgodnie z Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) (RODO) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. 

  4. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych, w tym cel, podstawa prawna i czas przetwarzania dostępne są w Polityce prywatności i plików cookies dostępnej pod adresem internetowym.

§ 17
POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu, odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen prezentowanych w ramach Platformy. W przypadku zmiany Regulaminu, do umów zawartych przed zmianą stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.

  2. Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta wynikających z przepisów prawa.

  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.) oraz przepisy ustawy o prawach konsumenta. 
     

Regulamin wchodzi w życie z dniem 15.07.2024.

bottom of page