
webinary
Poznaj tajniki skutecznej sprzedaży i marketingu bez wychodzenia z domu! webinary to nowoczesne rozwiązanie dla przedsiębiorców, którzy chcą podnosić swoje umiejętności i osiągać lepsze wyniki w swojej pracy. webinary nie zastępują szkolenia, ale są fajną alternatywą dla poszerzania wiedzy z konkretnych obszarów. Poniżej znajdziesz najbliższe terminy webinarów wraz z linkiem do zakupu!
dla kogo są webinary?
webinary to uzupełnienie wiedzy z konkretnych obszarów
tu tekst
tu tekst
tu tekst
jak tworzyć brand?
webinar
| na żywo+nagranie z rocznym dostępem |
399zł
budowanie marki to sztuka, która wymaga strategicznego podejścia, kreatywności i wiedzy o rynku. nasz webinar „jak tworzyć brand?” pomoże ci zrozumieć, jak krok po kroku stworzyć silny i rozpoznawalny wizerunek swojej firmy, produktu lub usługi.
co znajdziesz w programie?
-
podstawy brandingu – czym jest marka i dlaczego ma kluczowe znaczenie dla twojego biznesu?
-
określanie tożsamości marki – jak zdefiniować misję, wizję i wartości, które wyróżnią cię na tle konkurencji.
-
tworzenie spójnego wizerunku – od logo, przez kolorystykę, po ton komunikacji.
-
strategia storytellingu – jak skutecznie opowiadać historię marki, by budować emocjonalną więź z odbiorcami
-
.jak budować zaufanie i lojalność klientów – kluczowe elementy w długoterminowym sukcesie.

jak tworzyć brand?
webinar
| na żywo+nagranie z rocznym dostępem |
399zł
budowanie marki to sztuka, która wymaga strategicznego podejścia, kreatywności i wiedzy o rynku. nasz webinar „jak tworzyć brand?” pomoże ci zrozumieć, jak krok po kroku stworzyć silny i rozpoznawalny wizerunek swojej firmy, produktu lub usługi.
co znajdziesz w programie?
-
podstawy brandingu – czym jest marka i dlaczego ma kluczowe znaczenie dla twojego biznesu?
-
określanie tożsamości marki – jak zdefiniować misję, wizję i wartości, które wyróżnią cię na tle konkurencji.
-
tworzenie spójnego wizerunku – od logo, przez kolorystykę, po ton komunikacji.
-
strategia storytellingu – jak skutecznie opowiadać historię marki, by budować emocjonalną więź z odbiorcami
-
.jak budować zaufanie i lojalność klientów – kluczowe elementy w długoterminowym sukcesie.
