top of page
1V2A6314 kopia_edited_edited.jpg

webinary

Poznaj tajniki skutecznej sprzedaży i marketingu bez wychodzenia z domu! webinary to nowoczesne rozwiązanie dla przedsiębiorców, którzy chcą podnosić swoje umiejętności i osiągać lepsze wyniki w swojej pracy. webinary nie zastępują szkolenia, ale są fajną alternatywą dla poszerzania wiedzy z konkretnych obszarów. Poniżej znajdziesz najbliższe terminy webinarów wraz z linkiem do zakupu!

dla kogo są webinary?

webinary to uzupełnienie wiedzy z konkretnych obszarów

tu tekst

tu tekst

tu tekst

jak tworzyć brand?

webinar

| na żywo+nagranie z rocznym dostępem |

399zł

budowanie marki to sztuka, która wymaga strategicznego podejścia, kreatywności i wiedzy o rynku. nasz webinar „jak tworzyć brand?” pomoże ci zrozumieć, jak krok po kroku stworzyć silny i rozpoznawalny wizerunek swojej firmy, produktu lub usługi.

co znajdziesz w programie?
  1. podstawy brandingu – czym jest marka i dlaczego ma kluczowe znaczenie dla twojego biznesu?

  2. określanie tożsamości marki – jak zdefiniować misję, wizję i wartości, które wyróżnią cię na tle konkurencji.

  3. tworzenie spójnego wizerunku – od logo, przez kolorystykę, po ton komunikacji.

  4. strategia storytellingu – jak skutecznie opowiadać historię marki, by budować emocjonalną więź z odbiorcami

  5. .jak budować zaufanie i lojalność klientów – kluczowe elementy w długoterminowym sukcesie.

Untitled.png

jak tworzyć brand?

webinar

| na żywo+nagranie z rocznym dostępem |

399zł

budowanie marki to sztuka, która wymaga strategicznego podejścia, kreatywności i wiedzy o rynku. nasz webinar „jak tworzyć brand?” pomoże ci zrozumieć, jak krok po kroku stworzyć silny i rozpoznawalny wizerunek swojej firmy, produktu lub usługi.

co znajdziesz w programie?
  1. podstawy brandingu – czym jest marka i dlaczego ma kluczowe znaczenie dla twojego biznesu?

  2. określanie tożsamości marki – jak zdefiniować misję, wizję i wartości, które wyróżnią cię na tle konkurencji.

  3. tworzenie spójnego wizerunku – od logo, przez kolorystykę, po ton komunikacji.

  4. strategia storytellingu – jak skutecznie opowiadać historię marki, by budować emocjonalną więź z odbiorcami

  5. .jak budować zaufanie i lojalność klientów – kluczowe elementy w długoterminowym sukcesie.

Untitled.png
bottom of page